dijous, 6 de gener del 2011

LLEGIR UN LLIBRE A UN XIQUET SORD? IMPOSSIBLE? NO.... :D

Tots sabem que és de suma importància llegir contes a l'aula d'Educació Infantil. Aquesta és una activitat que es desenvolupa sense cap problema, però...pot haver algun dia que tingam a l'aula d'infantil un xiquet amb sordera, doncs...com podem fer-lo gaudir al igual que estan fent-ho els seus companys de classe???????

M'ha paregut una pàgina web molt interessant perquè ens ofereix certes estratègies que com a futurs docents ens poden servir de gran ajuda.
A més i personalment, el que em pareix més interessant es que gràcies a eixes estratègies podem fer gaudir als més menuts que sofreixen aquesta deficiència i veure que no es cap impediment per poder escoltar i participar de forma activa en un conte. :D

ACÍ PODEM TROBAR L'ARTICLE QUE HA ESCRIT : REINALDO SALIVA GONZÁLEZ; ESPECIALISTA EN EDUCACIÓ AL SORD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFORME PISA 2009

Programa per a l'avaluació internacional d'alumnes elaborat per l'OCDE, dins d'un pla estratègic que abraça des de l'any 2000 fins el 2015.

Vore ací


el tallarín :)